Історія сателітних навігаційних систем починається в 70-ті роки минулого сторіччя, коли США почали розгортання супутників NAVSTAR для потреб військових. Старт цивільному використанню цієї системи дав американський президент Рональд Рейган після жахливого інциденту з південнокорейським літаком в небі СРСР у 1983 році. З 1993 р. система GPS стала доступною на рівні стандартної точності.

З 1 травня 2000 року були скасовані штучні похибки для обмеження точності обчислення розташувань для цивільних.

І з 2003 року, після випуску на ринок перших GPS навігаторів, галузь бурхливо розвивається.

Абсолютно логічним виявився сімбіоз GPS пристроїв з системами передавання даних в мережах мобільного зв’язку, що призвело до створення телематичних систем контролю транспорту.

На сьогодні в Україні існує велика кількість як вітчизняних так і закордонних розробників програмного забезпечення та вендорів термінальних пристроїв які можуть задовольнити потреби споживача на будь який смак.


МОЖЛИВОСТІ GPS СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ТРАНСПОРТУ:

  • Онлайн моніторинг

  • Контроль використання палива

  • Маршрутизація

  • Моніторинг активності робітників

  • Аналіз параметрів датчиків

  • Контроль територій

  • Контроль якості водіння

  • Контроль палива

  • Управління техобслуговуванням

  • Відео-моніторинг

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ

КОНТРОЛЬ ПЕРЕМІЩЕНЬ

  • «Монітор» — візуалізація місця розташування / маршруту;

  • «Контрольні Зони» — в’їзд / виїзд / кілометраж в зоні;

  • «Контрольні Точки» — контроль порядку і часу відвідування;

  • “Роумінг”


КОНТРОЛЬ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

  • поведінка водія (швидкість, акселерометр);

  • персоніфікация водія ( ID-ключ) ;

  • напруга бортмережи;

  • таймер ресурсів (зносу покришок, масла, технічного обслуговування, акумулятору і т.д.)

  • тахометр.

КОНТРОЛЬ ПАЛИВА

Обладнання, що підтримується:

  • Вимірники рівня палива (аналогові / частотні / цифрові);

  • Паливні витратоміри;

  • CAN - інтерфейс

  • RF-ID обладнання


БЕЗПЕКА

  • Кнопка “ТРИВОГА” — відправка sms;

  • “Протиугін”:

    1. запалювання / початок руху — відправка sms;

    2. керуємий вихід;

  • ДТП (спрацьовування акселерометру)

ДОДАТКОВО

Можливість підключення додаткових датчиків: рівня палива, витрати палива, температури (при використанні термофургона — з датчиком і лічильником відкриття дверей),включення/вимкнення та тривалість роботи виконавчих пристроїв автомобіля, інших датчиків. Дистанційне керування виконавчими пристроями автомобіля.

Індивідуальне налаштування звітів.

Інтеграція з іншими обліковими програмами підприємства.

Експорт даних в табличні редактори (MS Excel, Openoffice Calc та інші).


РІШЕННЯ

РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ GPS КОНТРОЛЮ

Новая таблица